2018. június 22. péntek, Paulina
a a a
Összes autó/motor hír
Rövid leírások megjelenítése: Be /  Ki
A cél az, hogy a maga kategóriájában a Jetta legyen a leggyorsabb autó.
Azt biztosan tudod, hogy mennyivel autózhatsz városban, de azt talán nem, hogy mennyivel húzhatsz utánfutót. A Kreszprof elmondja a megoldásokat.
A Miura SVR nem csak különleges sportkocsi, de egy korszak kulturális jelképe is.
A németek 2025-re nagyszérias gyártásba küldenék a szilárd elektrolitos akkumulátort.
Ezúttal egy sportos szabadidő-autó kapta meg az ősrégi nevet.
Terepen ilyen tapadásom még nem volt, olyan féktávot vesz, mint utcai motor aszfalton.
Az 525d volt gazdáját furdalja a lelkiismeret, ezért írt nekünk én pedig nyomozni kezdtem. Egy német limuzin kalandos útja a magyar net mocsarában.
Aki ilyen autót vesz, ennyiért, annak már bármire telik.
A japánok már sehol sincsenek, Amerika viszont feltörekvőben.
A svédek első Amerikában készülő típusa, az új S60 egy komoly meglepetést tartogat.
Úgy tűnik, arculatváltást tervez az MAN és a Scania anyacége.
A nagy szedán csak hibrid hajtással lesz kapható, az Avensist váltják le vele.
42 lóerővel és rendes futóművel már el lehet menni túrázni.
Az I.D. R-nek az első edzés alapján van esélye túlszárnyalni Sebastian Loeb Pikes Peak-i rekordját.
Itt van azoknak az autóknak a listája, amelyek a legjobban tartják az árukat.
Egy alternatíva azoknak, akiknek nem kell a Volkswagen-féle 1,9 TDI. De mennyire rizikós egy Volvo francia dízellel?
Olvasók balesetei az olvasók leírásában a tökrepesztő Hornettől a mentőhelikopterig.
Most mindkettőről nyilvánosságra került egy-egy vázlat.
Elegáns lett a Volvo középső szedánja, talán túlságosan is, viszont csak erős és nagyon erős kivitelben készül majd.
Belterjes régészpercek az iroda történelmét végigkísérő dobozról.
A német és a koreai gyártó állítólag korszerű hidrogénhajtás kidolgozására szövetkezik.
A bíró szerint komplett őrültként közlekedett, ezért a szokatlanul szigorú ítélet.
Ahogy ez eddigi három, közönségautóztatós Parkoló Parádén, most is valami egészen eklektikus csapat jött össze szombatra. És a helyszín is sokkal érdekesebb.
Nem túl sokat, de eleget, hogy használhassák a horvát villanysportkocsi-gyártó ötleteit.
Ha ráadom a gyújtást, a rádió szépen szól, a vétel erős. Ha viszont még egy kattanásnyit fordítok a kulcson, elgyengül, recseg.
A megkérdezettek fele szerint olajválasztásnál figyelembe kell venni, hogy gázüzemű is az autó.
Minden részletet sikerült tisztázni a nagy port kavart ügyben, ez történt.
Nagyon furcsa dolgok történnek a környéken, a rendőrség tehetetlen.
Nem a rendőrség volt és nem is a NAV, hanem a közlekedési hatóság. Egy olvasónk tippje alapján kerestük meg őket, íme a részletes válasz.
Úgy néz ki, a két cégóriás ismét egymásra talált: együtt nagyot spórolhatnak.