2017. december 18. hétfő, Auguszta
a a a
Összes autó/motor hír
Rövid leírások megjelenítése: Be /  Ki
Megbízható, relatíve könnyű súlyú, könnyen kezelhető motort keresek túrázáshoz.
Egy éve dolgoznak rajta, és már csak a beltér van hátra: shooting brake lett a Model S-ből.
Legalábbis egy részüket. Új formatervezési központot avatnak a Cȏte d'Azurön.
Orosz fedélzeti kamerák az autó gyári kamerája ellen: mit mutatnak a tesztvideókon? És mit szabad felvenni velük?
Orosz fedélzeti kamerák az autó gyári kamerája ellen: mit mutatnak a tesztvideókon? És mit szabad felvenni velük?
Nem véletlenül gondolják egyre többen, hogy a feltöltött blokk a jövő.
A svédek biztonsági okokra hivatkozva döntöttek úgy, hogy négy évet tolnak a Drive Me programon.
Az autót nyár végén vásároltam 180 ezer kilométerállással és fogalmam nincs milyen olajat használtak eddig.
Miért vannak ott? Miért nem szedik őket rendbe? Miért nem adják inkább nekem?
Állítólag sokan megpróbálják, de általában a hó nyer. Most sem volt másként.
Először bemutatóversenyt, majd világbajnokságot szerveznének. Most gyűjtenek.
Az Audi RS5 egy remek autó, sőt, amire kitalálták, arra tökéletes. Csak szeretni nagyon nehéz.
Az akkumulátor-beszállítók legalábbis nem tudják tartani a lépést a kereslettel.
A 30 milliós Lexus tesztautót is elcserélhettem volna egy húszéves Corollára. Kár volt kihagyni a lehetőséget?
Nagy tervekkel vágtak bele a villanyautó-fejlesztésbe, de pénz nélkül ez az út nem járható.
Többek között az Alfa Romeo, a Lancia és a Citroen is gyártott autóbuszokat a huszadik században.
Elsőre piaci ár alatt vásároltak volna, de visszapattantak. Most újra próbálkoznak.
A fejegység csatlakozójának sarui nem teljesen passzolnak az autóban lévővel. Másik kábel kell?
A jelenlegi nyári gumimat szeretném lecserélni jövő nyárra. Most olcsóbbak, de mekkora legyen?
A korai motorok típusbetegsége a magas olajfogyasztás. Elhúzott utántöltögetés esetén az egész motor mehet a levesbe.
Bele lehet ülni, gázt adni és elmenni Malagára. Vagy Isztambulba. Esetleg vissza Domsjőbe, az előző tulajdonoshoz. Csendben, takarékosan, biztonsággal, kényelemben. Nagy pillanat ez nekem.
Az Amerikainak mennie kellett, aztán jöttek a találgatások. Egy brit versenyzőnő lett a befutó.
Újabb karácsony, újabb ajándékszórás, avagy helyi nyelven: mohó hiéna. Készülj, mindjárt kezdünk.
A prémiumgyártók körébe vezető út VR6-os motorral van kikövezve. És négyszáz lóerővel.
Három nap az autóbuzéria Szent Paradicsomában, avagy így látta a Goodwood Revivalt Karotta.
A Ford cáfolja a híreket: a spanyolországi gyártás leállítása nem jelenti azt, hogy Kínába költöznek.
De ettől még a Távol-Kelet az úr, főleg a Land Cruiserek. Most éppen Ománban gályázunk.
A húsztonnás gépek nem pont úgy készülnek, mint az autók, de legalább olyan változatoask az extráik. Belgiumban jártunk, a New Hollandnál.
Az autóipar hazai szerepéről és adókedvezményekről is beszéltek. A cél az volt, hogy felhelyezzék Magyarországot is a vállalat térképére.
Gyerekkori kedvencem a Nissan Skyline Kenmeri néven ismert változata, bár hogy miért hívják így – egyáltalán, hogy ez a közkeletű neve – azt csak mostanában tudtam meg.
A China Brilliance ugyan a BMW partnere, de a jövőben a Renault számára is gyárt majd a cég.
Hazai gyártású Mercedesekben, Audikban és Suzukikban is üldözhetik majd a bűnt a járőrök.
Hazai gyártású Mercedesekben, Audikban és Suzukikban is üldözhetik majd a bűnt a járőrök.
A Népliget északi szélén álló ipari létesítményben, az egykori Északi Járműjavító területén nyithat meg újra a múzeum.
Egyszerre szidják és magasztalják: gigantikus fogyasztás, rövid élettartam, de csodás hang és nagy erő. Félre a pletykákkal, jöjjön az RX-8 mérése.