2018. június 23. szombat, Zoltán
a a a
Összes autó/motor hír
Rövid leírások megjelenítése: Be /  Ki
A Mazda CX-5 alapára több mint hétmillió forint, olvasónk októberben átvett autója varázslatosan szép. Mármint felülről, mert alul rozsdás.
A Peugeot műszaki alapjaival akár 50%-ot spórolhat a márka új modelljei fejlesztésén.
Ott akarsz lenni a rajtrácson? Hergelnéd a versenygéped 24 órán keresztül? JELENTKEZZ!
Elon Musk szerint szükség van a leépítésre, hogy nyereségessé válhasson a cég.
Állítólag ezzel 3,75 milliárd eurós bírságtól menekülhet meg a cég.
Lehet, hogy a pozőrség ellentéte a visszafogott elegancia, de a Byton egy kocsit túltolta.
Mire elég a harmadik üléssor egy ötméteres autóban? A Lexus szerint erre.
És ugyanez derült ki a Ford Explorerről is, a detroiti terepjárók közül csak a GM-é szerepelt jól.
A fejlődés örök, néhány dolog eltűnik, mások fennmaradnak. De mik lehetnek a jelen legnagyobb tévedései?
Máris több százezer autót kell visszahívnia a gyártónak, és lehet, ez csak a kezdet.
A hosszmotoros modellekből már ismert OM 654-est építik be a fronthajtású Mercedesekbe is.
Súlyos gondok egyikkel sem voltak, de van néhány apróság, amire oda kell figyelni.
Kevés márkánál egyértelműbb a válasz, mint a Subarunál. Pedig rég vége a ralis hőskornak.
Az NXT 360 kijavítja a HMMWV legnagyobb hibáit: erősebb, védettebb, és jobb terepjáró.
Nem valami kósza tuningcég, hanem a gyáriak fejlesztették tovább a 2 literes szívómotort.
Mozgó szobor vagy igazi sportautó a Lexus új kupéja? A harmincmillió forintos kérdésre kerestük a választ.
Tudják, hogyan kell vázat és futóművet építeni háromhengeres blokk köré.
Vajon mit érhet az az autó, amellyel a Buagtti visszavette a sebességi világtrekordot?
A márkaszerviz, a márkafüggetlen szakszerviz és az otthonszerelés is tartogat előnyöket, illetve hátrányokat. Melyek ezek?
A japán márka visszatérne a nyolcvanas-kilencvenes évek sikereihez, Lancer helyett egy formabontó SUV-val.
A britek népszerű modelljének helyén elektromos autók készülnek majd, kevesebb munkással.
BMW. Nyolcas. Nagy. Drága. Gyors. Nem tudjuk, szép-e, de biztos nem csúnya és piszkosul megy.
Bár csak az ősszel mutatják be, már most hírt adtak a létezéséről: épp a Nürburgringen van.
Nem lehet lefulladni vele, tökéletesen rajtol, de használható teljesen hagyományos módon is.
Német újsághírek szerint ötféle illegális megoldást találtak a hatóságok a Mercedes dízelmotorjaiban.
Öt gyártó, a Toyota, a McLaren, az Aston Martin, a Ferrari és a Ford egyezett meg az új irányvonalról.
Ez lesz a harmadik gyári csapat, ahol kipróbálja magát.
Ez lesz a harmadik gyári csapat, ahol kipróbálja magát.