2018. január 18. csütörtök, Piroska
a a a
Összes autó/motor hír
Rövid leírások megjelenítése: Be /  Ki
A legtöbben sikítófrászt kapnának, de az ausztrál srác megoldotta. Nem eladó a Jeep és marad Európában a Ford.
Végy egy jól bevált motort, akassz rá kompresszort, és építs köré autót. A Yaris GRMN nemcsak a katalógusban mutat jól.
A Toyota Avalont a nyugdíjasok autójának tartották eddig, de az új generáció valami más próbál lenni.
A teljesen áttervezett Mercedes G-osztály miatt még Arnold Schwarzenegger is kilátogatott.
Állítólag az LX utódjának előfutára az Lexus detroiti tanulmányautója, amely óriási, mégis könnyed hatást kelt.
Az utángyárott extrák beépítése nyilvánvalóan olcsóbb, de hogyan kerülhet eredeti gyári tempomat, radar vagy ülésfűtés a kocsiba?
Kezdő motorosnak, másfél millióból mit ajánl a Nepperűző?
Az új generáció inkább emlékeztet kis Passatra mint Golfból fércelt szedánra. A Volkswagen igyekszik feledtetni a hibákat.
Színe szürkés, szaga olyan mint mikor ég a dízel. Vizet nem eszi, olajat sem fogyasztja.
Gyárilag C-s nyári gumi volt rajta, kötelezően azt kell rá tenni?
Folyamatosan utána kell tölteni, de nem füstöl, nem szivárog.
Dan Gurney mindenhol nyert, ahol versenyzett, később pedig csapattulajdonosként is maradandót alkotott. És megtanította a győzteseket pezsgőt locsolni.
Az i40-től a C Merciig több modell szóba jöhet. Nagy csomagtér kell és hogy állja a hosszú utakat.
Egyelőre valami Marvel film kellékének tűnik, csak gagyibb a CGI.
Alberto Puig lett az új csapatmenedzser, aki versenyzőként és utánpótlásnevelésben is letette már a névjegyét.
Az első prototípusok között mutatták be, nem sok pörgés jutott a felújításra váró Rovernek.
Újabb videót csinált az ember, aki arról lett híres, hogy kalapáccsal javít prémiumautókat.
Árban sehol nincs a német GT-khez képest, miközben minőségben gyakorlatilag egy a liga.
Kamionokba és buszokba szánják a sávelhagyást és kisodródást kezelő rendszert.
Újra vezethetnek autót a szaúdi nők, reagált is a piac az arab országban.
Elég koros már, jönnek ki rajta a bajok, de nem akarok rá költeni. Jó lesz egy Toyota helyette?
Mindenhonnan jöttek, hogy "csak olaszt ne". Aztán imádtam a Tipót. Nem volt kérdés, mi jöjjön azután.
Itt a fullos Duster, még a váltó is automata. Csak az hiányzik belőle, amitől a legjobb.
Nézd meg ezt a caterhames kört Goodwoodból, aztán gondold újra.
Nézd meg ezt a caterhames kört Goodwoodból, aztán gondold újra.
Négy kilós alkatrészhez 240 kiló alumíniumot használnak el - és az még csak a tank.
Nem kisebb nevek hajtották a Legacy-t, mint Ari Vatanen és Richard Burns.
Gyanúsan jól ment, ezért elvittük leméretni a teljesítményét. Túlteljesít, vagy csak simán jó?
A Viziv tanulmányból végre itt az STi-változat, a kérdés csak az, mit akarnak vele pontosan.
A GR Super Sport Le Mans-i technikát használ, de vajon gyártásba megy-e valaha?
VW Crafter tesztautónk mindenből a közepes opciót kapta: a középső, 140 lóerős CR TDI motort, közepes hosszúságú és magasságú felépítményt. Csak a felszereltsége és az ára nem közepes.
Szabványosított akkumulátorcsomagot és akkumulátorcserélő hálózatot mutattak be.
Lehullt a lepel a japán luxusmárka elegáns tanulmányáról: ez lehet a jövő formanyelve.
Használt dízelek, olcsón fenntartható benzinesek és minden, amire tavaly sokan vágytatok és meg is tudtátok venni. Ugyanitt tanácsok, ha még nem vettetek autót.